Als VvE aansluiting aanvragen?
Met de Warmtescan krijg je alle informatie die je nodig hebt om een onderbouwd besluit te nemen.
Laat je een huis bouwen en wil je dat aansluiten op ons warmtenetwerk? Of wil je je aansluiting wijzigen, bijvoorbeeld voor meer warm water comfort? Of je aansluiting verwijderen? We helpen je graag.
Heb je een kavel of een huis gekocht? En wil je een nieuwe aansluiting, een wijziging of verwijdering op ons warmtenetwerk aanvragen? Dit vraag je online aan via de website Mijnaansluiting.nl. Een initiatief van onder andere netbeheerders, waterbedrijven en leveranciers van warmte, waaronder Stadswarmte van Vattenfall. Wil je een contract afsluiten in een pand waar al stadsverwarming van Vattenfall is, ga dan direct naar online aanmelden.
Aansluiting aanvragen via Mijnaansluiting:
Ga aan de slag op Mijnaansluiting.nl. Daarna volgen deze stappen:
Heb je alle informatie gestuurd die we nodig hebben? Dan ontvang je binnen 10 werkdagen een contract per e-mail of post van ons. Dit contract ontvangen wij graag ondertekend van je terug. Als we nog vragen hebben of informatie missen, hoor je binnen 3 werkdagen van ons.
Hebben wij het ondertekende contract van je ontvangen? Dan sturen wij de factuur voor de aansluitkosten naar degene die je hebt aangewezen als betaler.
Na ontvangst van de betaling (binnen 14 dagen) nemen we contact met je op om een planning af te spreken. Vervolgens zorgen we voor de wijziging.
Met de Warmtescan krijg je alle informatie die je nodig hebt om een onderbouwd besluit te nemen.
Ga je verhuizen naar een pand waar al een aansluiting voor stadsverwarming is? Je kunt online een contract voor stadsverwarming regelen.
Contract afsluiten stadsverwarming
Standaard is klasse 4. Maar hoger of lager kan ook.
De comfortklasse uitgelegd