Je zakelijke contract opzeggen: we helpen je verder

Je zakelijke contract opzeggen kan makkelijk en snel. Als je twijfelt, dan denken we graag met je mee. Neem contact met ons op of check zelf of je het beste contract hebt voor je bedrijf. 

Als je twijfelt over het opzeggen van je zakelijke energiecontract

Natuurlijk kan je ons contract opzeggen. Dat kan zonder opgaaf van reden. Maar we willen je graag behouden. Daarom vragen we je om contact met ons op te nemen. Samen vinden we misschien toch nog een passende oplossing.

Bekijk je contractgegevens

Zo werkt zakelijk opzeggen

Je nieuwe energieleverancier regelt de overstap voor je. Daar hoef je zelf niets voor te doen. Als je het contract met ons eerder stopt dan afgesproken, betaal je een overstapboete. Dat komt omdat wij kosten maken. Die kosten brengen we bij je in rekening. Twijfel je of je een overstapboete betaalt, bekijk onze uitleg of bel met onze Ondernemersdesk.

Zo werkt Vattenfall opzeggen zakelijk bij overlijden

Wil je een contract opzeggen? Bijvoorbeeld omdat een familielid, vriend of kennis is overleden. Dan regelen we dat voor je. Als je onderstaande gegevens bij de hand hebt als je ons belt, dan zetten wij het contract stop.

  • Adresgegevens of klantnummer
  • De naam waar het contract op staat

Als je liever schriftelijk opzegt, stuur dan een brief met je naam en klantnummer naar: 

Vattenfall Klantenservice
Postbus 40021
6803 HA Arnhem

We denken graag met je mee

Als je als ondernemer vragen hebt over energie, dan denken we graag met je mee. Neem contact op met onze Ondernemersdesk. Bel, mail of WhatsApp met ons. De experts van onze Ondernemersdesk helpen je graag. Ze beantwoorden al je energievragen. 

Elk jaar voordeel voor klanten die blijven

We waarderen klanten die bij ons blijven. Daar zetten we dus graag iets tegenover. Je krijgt altijd iets extra’s met de voordelen van Vattenfall. Zo krijg je bijvoorbeeld exclusief inkoopvoordeel bij de partners uit ons netwerk.

Meer over onze voordelen