Ons contractadvies voor elektrische rijders
Laad je thuis je auto op, dan verbruik je veel stroom. Kies daarom een energiecontract dat daarbij past.
Je nieuwe laadpaal komt met onze laadomgeving. We helpen je met het instellen van jouw omgeving.
Om je laadpaal te kunnen gebruiken met onze laadomgeving, moet je deze eerst koppelen.
Heb je je laadpaal gekoppeld? Voeg dan je laadpas toe. Je laadpaal is hierna klaar voor gebruik.
Tijdens en na het laden van je auto kun je de laadsessie bekijken in je laadomgeving.
Je kunt je laadpaal gebruiken zodra deze is gekoppeld aan je laadomgeving. In de laadomgeving bekijk je je laadsessies, beheer je je laadpaal en verreken je zakelijke laadkosten. Je kunt ook extra laadpassen toevoegen om bij je laadpaal te gebruiken.
Nadat je de laadpaal hebt gekoppeld, voeg je de laadpas toe.
Je laadpaal is gekoppeld en klaar om te gebruiken.
Voeg je eigen laadpas toe of die van iemand die op bezoek is.
Je laadpaal is nu klaar voor gebruik.
Tijdens en na het laden van je auto kun je de laadsessie bekijken in je laadomgeving.
Laad je thuis je auto op, dan verbruik je veel stroom. Kies daarom een energiecontract dat daarbij past.
In het handige productoverzicht voor je Autel Compact of Autel MaxiCharger laadpaal lees je wat de informatie op je laadpaal betekent.
Met je laadabonnement regel je eenvoudig dat de stroomkosten van je laadsessie worden verrekend met je werkgever of eigen bedrijf.
Ontdek alles over laadpassen, tarieven, betaalopties en hoe je laadkosten automatisch zakelijk kunt verrekenen.
Het kan natuurlijk voorkomen dat je laadpaal een storing heeft. Vaak kun je dit zelf oplossen. Blijft de storing? Bel ons dan op 088 606 89 30.
Probeer eerst je laadpaal te resetten:
Werkt dit niet? Probeer dan ook nog deze stappen:
Lukt het na deze stappen nog steeds niet om je auto op te laden? Bel ons dan op 088 606 89 30. We sturen een monteur langs.
Dat doe je zo:
Probeer eerst dit:
Blijft de laadkabel nog steeds vastzitten? Probeer dan deze stappen:
Lukt het na deze stappen nog steeds niet om de laadkabel los te maken? Bel ons dan op 088-606 89 30. We sturen een monteur langs.
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je auto langzamer laadt. Doe daarom deze drie checks:
Laadt je auto nog steeds te langzaam? Zet dan de hoofdschakelaar in je meterkast 20 seconden uit en daarna weer aan. Of bel ons op 088 606 89 30