Je regelt het met Mijn Vattenfall

Met Mijn Vattenfall regel je veel zelf. Van alles rondom jouw energiecontract tot het wijzigen van je gegevens. Ook helpen we je met persoonlijk bespaaradvies. En dat allemaal wanneer het jou uitkomt.

Dit kun je met Mijn Vattenfall

Inzicht krijgen

Je hebt direct inzicht in je energieverbruik en informatie over je contract en tarieven

Hulp & advies ontvangen

We helpen je met energie besparen en geven je advies over de hoogte van je termijnbedrag

Zelf wijzigen

Je persoonlijke gegevens wijzig je eenvoudig zelf

Aanmelden Mijn Vattenfall is zo geregeld

We zorgen ervoor dat alleen jij toegang hebt tot je gegevens. Daarom is Mijn Vattenfall goed beveiligd met een gebruikersnaam en wachtwoord.

  1. Noteer je klantnummer; dit staat op je bankafschrift of jaarafrekening.

  2. Ga naar Aanmelden Mijn Vattenfall en vul je gegevens in. Het vinkje bij digitale post is al voor je ingevuld.

  3. Binnen enkele minuten ontvang je een e-mail met een link waarmee je Mijn Vattenfall activeert.   

     

     

Al 1,5 miljoen klanten hebben Mijn Vattenfall. Van deze klanten koos 76% voor digitale post.

Geen e-mail ontvangen? Dit zijn mogelijke oorzaken

Soms gaat er iets mis en ontvang je onze e-mail niet. Er kunnen meerdere oorzaken zijn waarom je de e-mail niet ontvangt. We hebben ze hieronder op een rijtje gezet.

Vragen & antwoorden over Mijn Vattenfall