1. Thuis
  2. Klantenservice
  3. Mijn Vattenfall inloggen

Zo kun je bij Mijn Vattenfall inloggen

Met je e-mailadres en wachtwoord is inloggen bij Mijn Vattenfall makkelijk en veilig. Log in voor een persoonlijke termijnbedragadvies, inzicht in je verbruik of om je jaarafrekening te bekijken. Ervaar het gemak van Mijn Vattenfall. 

Bij Mijn Vattenfall inloggen is simpel

Heb je een Mijn Vattenfall-account gemaakt? Dan kun je nu met je e-mailadres en je wachtwoord bij Mijn Vattenfall inloggen.

Regel je energiezaken, bekijk de tarieven van je contract of pas je termijnbedrag aan. Je hebt 24/7 toegang. Dus kies een moment dat jou het beste uitkomt.

Mijn Vattenfall inloggen

Eén account voor: Mijn Vattenfall, Exclusief en de Energie-app

Je hebt maar één account nodig voor: Mijn Vattenfall, Exclusief en de Energie-app. We vertellen per omgeving hoe je inlogt en welke oplossingen er zijn als inloggen bij Vattenfall niet lukt. 

Je kunt hier privé of zakelijk inloggen bij Mijn Vattenfall. En we bieden oplossingen als inloggen bij Mijn Vattenfall niet lukt.

Inloggen Vattenfall lukt niet, wat moet ik doen?

Inloggen Mijn Vattenfall lukt niet

1. Controleer je e-mailadres
  1. Gebruik het e-mailadres dat bij je Mijn Vattenfall inlog hoort. Alleen de juiste combinatie e-mailadres + wachtwoord geeft je toegang.

  2. Kijk of je een typfout hebt gemaakt in je mailadres. Zorg dat je hele e-mailadres erin staat.

  3. Weet je het e-mailadres niet meer? Vraag het dan op via: ’e-mailadres vergeten’. Je krijgt dan een mail met een linkje waarmee je weer inlogt bij Mijn Vattenfall.
2. Klopt je wachtwoord?
  1. Klik op het oog-symbool naast het wachtwoord-veld en controleer of je wachtwoord klopt.

  2. Heb je het juiste mailadres, maar weet je het wachtwoord niet? Via ‘wachtwoord vergeten’ vraag je een nieuw wachtwoord aan.

Klopt dit allemaal, maar inloggen lukt nog niet? Ga dan verder bij de volgende stap. 

3. Inloggen Mijn Vattenfall lukt nog niet? Wis je browser geschiedenis en cookies.

Als je zeker weet dat je e-mailadres en je wachtwoord kloppen en dat je de juiste combinatie gebruikt? Dan is dit in de meeste gevallen de oplossing:

  1. Wis je browser geschiedenis (browser history) en de cookies. Dit is per internetbrowser verschillend. Dus google op ‘cookies wissen’ en volg die instructies.

  2. Open nu een nieuw venster/scherm, kopieer deze inloglink, plak hem in je nieuwe scherm en log in.
4. Is je Mijn Vattenfall account geblokkeerd?
  1. Als je vijf keer verkeerde inloggegevens hebt ingevoerd, blokkeren we je account. Dit doen we ter beveiliging van je account. Na 15 minuten kun je weer inloggen. Als dat niet lukt, ga dan verder bij de volgende stap.

  2. Klopt je e-mailadres? Kies dan voor ’inloggen zonder wachtwoord’. Je krijgt een mail met een linkje naar Mijn Vattenfall. Met de link in de mail log je in en kun je een nieuw wachtwoord instellen.
5. Je krijgt geen mail retour van ons
  1. We sturen mails naar het e-mailadres van je Mijn Vattenfall-account. Gebruik je dit mailadres niet meer, wijzig dan je e-mailadres in Mijn Vattenfall. Als je nu geen toegang hebt, log dan eenmalig in zonder wachtwoord. Nu kun je onder Gegevens, je mailadres veranderen.

  2. Soms belandt onze mail in je spambox. Kijk die na, als het erg lang duurt.
6. Kun je nog steeds niet inloggen bij Mijn Vattenfall?

Is inloggen nu nog niet gelukt:

Omdat je account gekoppeld is aan je klantnummer, blijven je gegevens in Mijn Vattenfall gewoon bewaard.



Wil je bij Mijn Vattenfall zakelijk inloggen?

Privé of zakelijk inloggen bij Mijn Vattenfall maakt geen verschil. Bij beide log je in met de juiste combinatie van e-mailadres en wachtwoord.  

Lukt inloggen niet? Bekijk dan de oplossingen bij Inloggen Mijn Vattenfall lukt niet'. 

Of wil je bij Vattenfall Grootzakelijk inloggen?

Zakelijk inloggen Mijn Vattenfall

Wist je dat 1.4 miljoen klanten Mijn Vattenfall gebruiken?

Zo kun je je bij Mijn Vattenfall aanmelden

Nog geen account? in drie stappen is aanmelden bij Mijn Vattenfall geregeld.

  1. Noteer je klantnummer; je vindt dit nummer op een bankafschrift en jaarafrekening

  2. Ga naar de aanmeldpagina van Mijn Vattenfall en vul je gegevens in

  3. Je ontvangt een e-mail met een link waarmee je Mijn Vattenfall activeert

Handig, hetzelfde account gebruik je voor inloggen in de Vattenfall app

Astrid Leeman 3-5-2022

Zo kun je inloggen in de Vattenfall app

  1. Download de Vattenfall Energie-app op je mobiel
  2. Koppel de app aan je Mijn Vattenfall-account
  3. Je krijgt daarna een bevestigingsmail
  4. Nu kun je de app gebruiken

De volgende keer is inloggen in de Vattenfall app nog makkelijker. Je opent dan de app met je pincode of duimafdruk. 

Downloads voor de Energie-app

Ik kan niet inloggen: Vattenfall app

1. Krijg je een storingsmelding als je de app open?

Dan is de Vattenfall Energie-app tijdelijk niet bereikbaar. Het kan zijn dat er op dat moment een storing is of dat er een update wordt uitgevoerd. Op deze storingspagina melden we updates en storingen.

We adviseren je om Mijn Vattenfall te gebruiken tot de app weer beschikbaar is. 

2.Het je jouw mailadres pas veranderd?

Heb je kortgeleden je e-mailadres aangepast in Mijn Vattenfall? Soms herkent de app je dan niet meer. Verwijder de app en installeer hem opnieuw. 

3. Weet je je inloggegevens niet meer?

Je inloggegevens voor de Vattenfall Energie-app zijn gelijk aan die voor Mijn Vattenfall. Via Mijn Vattenfall kun je je e-mailadres of je wachtwoord opvragen of wijzigen.

4. Controleer of je kunt inloggen bij Mijn Vattenfall

Probeer in te loggen bij Mijn Vattenfall. Lukt dit wel? Dan werkt het account goed. Dan is het verstandig om te controleren of je de laatste App versie gebruikt. Check de Appstore voor updates.

Lukt het ook niet om hier in te loggen? Volg dan de stappen bij Inloggen Mijn Vattenfall lukt niet

Inloggen Vattenfall Exclusief, ons spaarprogramma

1. Zo log je in bij ons spaarprogramma Exclusief
  1. Ga naar Exclusief

  2. Gebruik het e-mailadres en wachtwoord waarmee je inlogt bij Mijn Vattenfall. Het is belangrijk dat deze combinatie klopt.

  3. Je ziet jouw persoonlijke Exclusief-pagina, je klantstatus en je gespaarde punten.
2. Is je account geblokkeerd?
  1. Als je vijf keer verkeerde inloggegevens hebt ingevoerd, blokkeren we je account. Dit doen we ter beveiliging van je account.
  2. Na 15 minuten kun je weer opnieuw inloggen.

3. Bij Exclusief van Vattenfall inloggen lukt niet
  1. Ga naar Mijn Vattenfall en kijk of inloggen hier wel lukt. 

  2. Ben je in Mijn Vattenfall dan kun je meteen door naar Exclusief. Je hoeft nu niet meer in te loggen bij Exclusief.

 Niet gelukt? Volg dan de stappen bij Mijn Vattenfall inloggen lukt niet.

We waarderen onze klanten

Dat we zoveel voor elkaar kunnen krijgen, danken we voor een groot deel aan onze klanten. Daar zetten we dus graag iets tegenover:

Blijven Loont

Als je klant bij ons blijft, verdien je iets extra’s. Daarom krijg je bij ons korting op de variabele leveringskosten van stroom. Tot wel 25%, zolang je blijft. Dat noemen we Blijven Loont.

Exclusief

Als je je aanmeldt bij Exclusief spaar je automatisch punten voor kortingen, uitjes en hippe energiebespaarders. Elke maand maak je kans op een mooie prijs.

Korting bij onze partners

We werken samen met verschillende partners. En dat levert natuurlijk aantrekkelijke kortingen op. Die geven we aan je door.