We willen je natuurlijk altijd zo goed mogelijk helpen. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent. Neem dan contact met ons op en meld je klacht. Samen komen we zeker tot een oplossing.
Heb je een klacht? Samen lossen we het op
Een uitstekende service, dat is wat we je willen bieden. Toch kan het gebeuren dat onze service niet aan je verwachtingen voldoet. Heb je een klacht, laat het ons dan weten. We lossen het samen op.
Zo lossen we je klacht op
-
Samen vinden we een oplossing
- Neem eerst contact met ons op. Dan bespreken we je klacht en lossen het samen op.
-
Niet tevreden met de oplossing?
Het kan gebeuren dat je niet tevreden bent met onze oplossing. Meld je klacht dan bij ons management.
- Geef aan wat het probleem is, waarom je niet tevreden bent met de voorgestelde oplossing en welke oplossing je voorstelt.
- Stuur je brief naar:
Management Vattenfall Klantenservice Klachtbehandeling
PAC 1RA1261
Postbus 41920
1009 DC Amsterdam - Binnen 5 werkdagen na ontvangst van je brief, nemen wij contact met je op.
Dan komen we vast alsnog tot een goede oplossing.
-
Wil je een onafhankelijk advies?
We lossen het probleem graag samen met jou op. Maar wil je een onafhankelijk advies, dan kun je je klacht of geschil ook voorleggen aan de geschillencommissie via:
- degeschillencommissie.nl óf de Onlinegeschillenbeslechting van de Europese Unie (OSD)