Regel het zelf
Je regelt makkelijk zelf je energiezaken via Mijn Vattenfall of in de Energie-app. Op een moment dat jou het beste uitkomt.
Populaire onderwerpen, Mijn Vattenfall, of stel je vraag aan Nina, onze chatbot
We hebben de meestgestelde vragen hieronder voor je per onderwerp ingedeeld. Vind je hier niet wat je zoekt, bekijk dan de pagina over energierekening betalen
Een storing van je stadsverwarming zit in je huis of in het warmtenet. Kijk eerst of er werkzaamheden of storingen zijn in je wijk. Als het probleem niet in de wijk zit, dan zit het in je huis. Met onze online storingscheck zie je in een paar stappen waar het probleem zit. In veel gevallen kun je het zelf oplossen. En als het nog nodig is, verwijzen we je door naar de juiste hulplijn.
Wij kunnen je hier niet mee helpen. Neem hiervoor contact op met je netbeheerder. Dit kan via het Nationaal Storingsnummer: 0800 9009. Informeer ook alvast je buren.
Kijk dan of je de storing hier terugvindt
We horen graag waarover je klacht gaat. Neem contact met ons op, dan zoeken we samen naar een passende oplossing.
Je zoekt contact met Vattenfall. Wist je dat je veel zelf regelt in Mijn Vattenfall of in de Energie-app? Ook vind je snel antwoord op je vraag via Nina, onze chatbot.
Kom je er toch niet uit, zoek dan contact met onze klantenservice.
Stuur een e-mail naar vattenfall@vattenfall.nl en noem daarbij je klantnummer. Je ontvangt binnen 5 werkdagen een reactie van ons. Heb je sneller antwoord nodig? Neem dan contact met ons op via WhatsApp.
Je regelt makkelijk zelf je energiezaken via Mijn Vattenfall of in de Energie-app. Op een moment dat jou het beste uitkomt.
Je kunt ons op deze manieren bereiken:
Een uitstekende service, daar doen we elke dag ons best voor. Met onze online tools regel je 24/7 al je energiezaken zonder moeite. En voor zaken waar je zelf niet uitkomt, zijn we goed bereikbaar. Onze mensen hebben een oplossing voor iedere energievraag. We kijken verder, zodat je altijd in één keer geholpen wordt.