-
Onze klantenservice voor de grootzakelijke markt
-
Mijn Vattenfall Zakelijk
Hier vindt u alles over meters en meterstanden
Hier vindt u alles over uw aansluitingen en verbruik
Hier vindt u alles over contracten en tarieven
Hier vindt u alles over facturen en betalen
Hier vindt u alles over energiebelasting en -subsidies
Alles wat u wilt weten over verhuizen en overstappen
Hier vindt u alles over Mijn Vattenfall Zakelijk
Hier vindt u alles over wijzigingen doorvoeren
Waarvoor wilt u contact met ons opnemen?
Een administratieve wijziging?
Een administratieve wijziging, zoals het doorgeven van een nieuwe meter voor elektriciteit of gas, of een machtiging voor het opvragen en/ of wijzigen van uw gegevens, geeft u eenvoudig door via één van onze wijzigingsformulieren.
Heeft uw netbeheerder een zwaardere of lichtere meter voor elektriciteit of gas in uw bedrijf geïnstalleerd? Geef de nieuwe EAN-code dan aan ons door via het Wijzigingsformulier Nieuwe aansluiting (via onze partner Assently).
Het is mogelijk om iemand te machtigen voor het opvragen en wijzigen van uw energiegegevens*. Met het Machtigingsformulier (via onze partner Assently) geeft u aan ons door wie officieel contactpersoon wordt voor uw energie-aansluiting(en).
* Het gaat hoofdzakelijk om persoonsgegevens, financiële gegevens, verbruiksgegevens en contractgegevens.
Uw factuurbundels wijzigen?
Een administratieve wijziging, zoals het wijzigen van de naam van uw factuurbundels, voert u eenvoudig zelf door via Mijn Vattenfall Zakelijk.
U kunt via Mijn Vattenfall Zakelijk zelf wijzigingen op uw factuurbundels doorvoeren. U gaat hiervoor, na te zijn ingelogd, naar het onderdeel Facturatie/ Factuurbundels. Hier kunt u per factuurbundel onder andere de naamstelling en uw IBAN-gegevens wijzigen.
Heeft u nog geen Mijn Vattenfall Zakelijk account? Vraag dan vandaag nog een Mijn Vattenfall Zakelijk account aan.
Een verandering in uw bedrijfssituatie of verhuizing? Laat het ons weten
Als uw bedrijf of één van uw vestigingen gaat verhuizen of als u te maken krijgt met een overname van uw energiecontract(en) of -aansluitingen of met een gedeeltelijke of volledige bedrijfsbeëindiging, dan geeft u dit eenvoudig door via onze wijzigingsformulieren.
Als uw bedrijf of één van uw vestigingen gaat verhuizen, dan kunt u de nieuwe aansluitings- en leveringsgegevens aan ons doorgeven via het Wijzigingsformulier Verhuizing (via onze partner Assently).
Als al uw lopende en toekomstige energiecontracten overgaan (bijvoorbeeld bij een KvK wijziging) op een nieuwe partij, dan geeft u dat door via het Wijzigingsformulier Overname energiecontract(en) (via onze partner Assently).
De huidige contractant vult het formulier volledig in en ondertekent het formulier. Na ondertekening door de huidige contractant wordt dit formulier naar de nieuwe contractant gestuurd voor ondertekening.
Als één of meer energiecontracten worden overgenomen door een nieuwe partij én er blijft minimaal één contract op naam van uw bedrijf staan dan geeft u dit aan ons door via het Wijzigingsformulier Gedeeltelijke overname energiecontracten (via onze partner Assently).
De huidige contractant vult het formulier volledig in en ondertekent het formulier. Na ondertekening door de huidige contractant wordt dit formulier naar de nieuwe contractant gestuurd voor ondertekening.
Via het Wijzigingsformulier Overname aansluiting(en) (via onze partner Assently) geeft u eenvoudig aan ons door wanneer één of meerdere aansluitingen uit het contract worden overgenomen door een andere partij. Belangrijke voorwaarde is wel dat u minimaal één aansluiting houdt.
De huidige contractant vult het formulier volledig in en ondertekent het formulier. Na ondertekening door de huidige contractant wordt dit formulier naar de nieuwe contractant gestuurd voor ondertekening.
Via het Wijzigingsformulier Beëindiging energielevering op leveradres (via onze partner Assently) geeft u aan dat u stopt met een gedeelte van uw bedrijfsactiviteiten en dat het energiecontract op één of meerdere locaties beëindigd dient te worden. Houdt u er wel rekening mee dat bij een tussentijdse beëindiging van uw energiecontract(en) mogelijk boete en schade in rekening gebracht kan worden.
Via het Wijzigingsformulier Bedrijfsbeëindiging (via onze partner Assently) geeft u aan dat u stopt met al uw bedrijfsactiviteiten en dat al uw energiecontracten beëindigd dienen te worden. Houdt u er wel rekening mee dat bij een tussentijdse beëindiging van uw energiecontract(en) mogelijk boete en schade in rekening gebracht kan worden.
Wilt u bij een andere leverancier een contract afsluiten of gewoon 'vrij' zijn om opnieuw uw leverancier te kiezen? Laat het ons weten via het Opzegformulier grootzakelijk energiecontract (via onze partner Assently).
Een verandering in uw bedrijfssituatie of verhuizing? Laat het ons weten
Als uw bedrijf of één van uw vestigingen gaat verhuizen of als u te maken krijgt met een overname van uw energiecontract(en) of -aansluitingen of met een gedeeltelijke of volledige bedrijfsbeëindiging, dan geeft u dit eenvoudig door via onze wijzigingsformulieren.
Als uw bedrijf of één van uw vestigingen gaat verhuizen, dan kunt u de nieuwe aansluitings- en leveringsgegevens aan ons doorgeven via het Wijzigingsformulier Verhuizing (via onze partner Assently).
Als al uw lopende en toekomstige energiecontracten overgaan (bijvoorbeeld bij een KvK wijziging) op een nieuwe partij, dan geeft u dat door via het Wijzigingsformulier Overname energiecontract(en) (via onze partner Assently).
De huidige contractant vult het formulier volledig in en ondertekent het formulier. Na ondertekening door de huidige contractant wordt dit formulier naar de nieuwe contractant gestuurd voor ondertekening.
Als één of meer energiecontracten worden overgenomen door een nieuwe partij én er blijft minimaal één contract op naam van uw bedrijf staan dan geeft u dit aan ons door via het Wijzigingsformulier Gedeeltelijke overname energiecontracten (via onze partner Assently).
De huidige contractant vult het formulier volledig in en ondertekent het formulier. Na ondertekening door de huidige contractant wordt dit formulier naar de nieuwe contractant gestuurd voor ondertekening.
Via het Wijzigingsformulier Overname aansluiting(en) (via onze partner Assently) geeft u eenvoudig aan ons door wanneer één of meerdere aansluitingen uit het contract worden overgenomen door een andere partij. Belangrijke voorwaarde is wel dat u minimaal één aansluiting houdt.
De huidige contractant vult het formulier volledig in en ondertekent het formulier. Na ondertekening door de huidige contractant wordt dit formulier naar de nieuwe contractant gestuurd voor ondertekening.
Via het Wijzigingsformulier Beëindiging energielevering op leveradres (via onze partner Assently) geeft u aan dat u stopt met een gedeelte van uw bedrijfsactiviteiten en dat het energiecontract op één of meerdere locaties beëindigd dient te worden. Houdt u er wel rekening mee dat bij een tussentijdse beëindiging van uw energiecontract(en) mogelijk boete en schade in rekening gebracht kan worden.
Via het Wijzigingsformulier Bedrijfsbeëindiging (via onze partner Assently) geeft u aan dat u stopt met al uw bedrijfsactiviteiten en dat al uw energiecontracten beëindigd dienen te worden. Houdt u er wel rekening mee dat bij een tussentijdse beëindiging van uw energiecontract(en) mogelijk boete en schade in rekening gebracht kan worden.
Wilt u bij een andere leverancier een contract afsluiten of gewoon 'vrij' zijn om opnieuw uw leverancier te kiezen? Laat het ons weten via het Opzegformulier grootzakelijk energiecontract (via onze partner Assently).
Een verhuizing van uw bedrijf doorgeven?
Als uw bedrijf of één van uw vestigingen gaat verhuizen dan geeft u dit eenvoudig door via onze wijzigingsformulieren.
Als uw bedrijf of één van uw vestigingen gaat verhuizen, dan kunt u de nieuwe aansluitings- en leveringsgegevens aan ons doorgeven via het Wijzigingsformulier Verhuizing (via onze partner Assently).
Uw bedrijfsgegevens wijzigen?
Het wijzigen van bedrijfsgegevens zoals het factuur- en/ of correspondentieadres kunt u alleen telefonisch doen. Onze medewerkers van de klantenservice helpen u graag verder.
U kunt uw factuur- en/ of correspondentieadres laten wijzigen door contact op te nemen met onze grootzakelijke klantenservice. Onze medewerkers zijn op kantoordagen tussen 8.00 - 17.00 uur te bereiken op 085 666 5943.
Uw contactgegevens wijzigen?
Het wijzigen van uw persoonlijke contactgegevens zoals telefoonnummer of e-mailadres kunt u via een wijzigingsformulier aan ons doorgeven. Bekijk de mogelijkheden.
Via dit formulier kunt u de gegevens van een bestaande contactpersoon wijzigen of helemaal laten verwijderen. U kunt uw wijzigingen aan ons doorgeven via het wijzigingsformulier Contactgegevens (via onze partner Assently).
Heeft u een nieuw contactpersoon die u aan ons wilt doorgeven? U kunt alle gegevens aan ons doorgeven via het wijzigingsformulier Contactgegevens (via onze partner Assently).
Voor vragen over het wijzigen van de gegevens van uw contactpersonen neemt u via 088 363 79 00 contact op met onze klantenservice.
Uw contract opzeggen of beëindigen?
We maken onderscheid tussen een contract beëindigen en een contract opzeggen. Bij een beëindiging wilt u het contract stopzetten vóór de einddatum van het contract. Bij een opzegging wilt u voorkomen dat het contract automatisch wordt verlengd ná de einddatum van het contract.
Vragen over uw opzegging of beëindiging? Neem dan contact op via 088 363 79 00 (werkdagen van 08.00 tot 17.00 uur).
Bekijk welke situatie voor u van toepassing is:
Via het Wijzigingsformulier Beëindiging energielevering op leveradres (via onze partner Assently) geeft u aan dat u stopt met een gedeelte van uw bedrijfsactiviteiten en dat het energiecontract op één of meerdere locaties beëindigd dient te worden. Houdt u er wel rekening mee dat bij een tussentijdse beëindiging van uw energiecontract(en) mogelijk boete en schade in rekening gebracht kan worden.
Via het Wijzigingsformulier Bedrijfsbeëindiging (via onze partner Assently) geeft u aan dat u stopt met al uw bedrijfsactiviteiten en dat al uw energiecontracten beëindigd dienen te worden. Houdt u er wel rekening mee dat bij een tussentijdse beëindiging van uw energiecontract(en) mogelijk boete en schade in rekening gebracht kan worden.
Als al uw lopende en toekomstige energiecontracten overgaan op een nieuwe partij dan geeft u dat door via het Wijzigingsformulier Overname energiecontract(en) (via onze partner Assently).
De huidige contractant vult het formulier volledig in en ondertekent het formulier. Na ondertekening door de huidige contractant wordt dit formulier naar de nieuwe contractant gestuurd voor ondertekening.
Als één of meer energiecontracten worden overgenomen door een nieuwe partij én er blijft minimaal één contract op naam van uw bedrijf staan dan geeft u dit aan ons door via het Wijzigingsformulier Gedeeltelijke overname energiecontracten (via onze partner Assently).
De huidige contractant vult het formulier volledig in en ondertekent het formulier. Na ondertekening door de huidige contractant wordt dit formulier naar de nieuwe contractant gestuurd voor ondertekening.
Als u uw energiecontract heeft afgesloten via een tussenpersoon, ook wel intermediair genoemd, dan kunt u uw contract als volgt opzeggen:
- U neemt contact op met uw intermediair en geeft aan dat u uw contract wilt opzeggen. Uw tussenpersoon regelt vervolgens met ons de opzegging.
- U neemt zelf contact op met ons om uw opzegging door te geven. Bel 088 363 79 00.
Kiest u ervoor om zelf op te zeggen, vergeet dan niet om uw tussenpersoon ook te informeren.
Wilt u bij een andere leverancier een contract afsluiten of gewoon 'vrij' zijn om opnieuw te kiezen? Laat het ons weten via het Opzegformulier grootzakelijk energiecontract (via onze partner Assently). Bij het opzeggen van een contract zegt u automatisch de onderliggende aansluitingen op. Wilt u slechts één of enkele aansluitingen onder een contract beëindigen? Maak dan gebruik van het Wijzigingsformulier Beëindiging energielevering op leveradres.
Een administratieve wijziging?
Een administratieve wijziging, zoals het doorgeven van een nieuwe meter voor elektriciteit of gas, of een machtiging voor het opvragen en/ of wijzigen van uw gegevens, geeft u eenvoudig door via één van onze wijzigingsformulieren.
Heeft uw netbeheerder een zwaardere of lichtere meter voor elektriciteit of gas in uw bedrijf geïnstalleerd? Geef de nieuwe EAN-code dan aan ons door via het Wijzigingsformulier Nieuwe aansluiting (via onze partner Assently).
Het is mogelijk om iemand te machtigen voor het opvragen en wijzigen van uw energiegegevens*. Met het Machtigingsformulier (via onze partner Assently) geeft u aan ons door wie officieel contactpersoon wordt voor uw energie-aansluiting(en).
* Het gaat hoofdzakelijk om persoonsgegevens, financiële gegevens, verbruiksgegevens en contractgegevens.
Een overname van uw energiecontracten of -aansluitingen?
Als uw bedrijf te maken krijgt met een overname van uw energiecontract(en) of -aansluitingen, dan geeft u dit eenvoudig door via onze wijzigingsformulieren.
Als al uw lopende en toekomstige energiecontracten overgaan (bijvoorbeeld bij een KvK wijziging) op een nieuwe partij, dan geeft u dat door via het Wijzigingsformulier Overname energiecontract(en) (via onze partner Assently).
De huidige contractant vult het formulier volledig in en ondertekent het formulier. Na ondertekening door de huidige contractant wordt dit formulier naar de nieuwe contractant gestuurd voor ondertekening.
Als één of meer energiecontracten worden overgenomen door een nieuwe partij én er blijft minimaal één contract op naam van uw bedrijf staan dan geeft u dit aan ons door via het Wijzigingsformulier Gedeeltelijke overname energiecontracten (via onze partner Assently).
De huidige contractant vult het formulier volledig in en ondertekent het formulier. Na ondertekening door de huidige contractant wordt dit formulier naar de nieuwe contractant gestuurd voor ondertekening.
Via het Wijzigingsformulier Overname aansluiting(en) (via onze partner Assently) geeft u eenvoudig aan ons door wanneer één of meerdere aansluitingen uit het contract worden overgenomen door een andere partij. Belangrijke voorwaarde is wel dat u minimaal één aansluiting houdt.
De huidige contractant vult het formulier volledig in en ondertekent het formulier. Na ondertekening door de huidige contractant wordt dit formulier naar de nieuwe contractant gestuurd voor ondertekening.
Een bedrijfsbeëindiging doorgeven?
Als u te maken krijgt met een gedeeltelijke of volledige bedrijfsbeëindiging, dan geeft u dit eenvoudig door via onze wijzigingsformulieren.
Via het Wijzigingsformulier Beëindiging energielevering op leveradres (via onze partner Assently) geeft u aan dat u stopt met een gedeelte van uw bedrijfsactiviteiten en dat het energiecontract op één of meerdere locaties beëindigd dient te worden. Houdt u er wel rekening mee dat bij een tussentijdse beëindiging van uw energiecontract(en) mogelijk boete en schade in rekening gebracht kan worden.
Via het Wijzigingsformulier Bedrijfsbeëindiging (via onze partner Assently) geeft u aan dat u stopt met al uw bedrijfsactiviteiten en dat al uw energiecontracten beëindigd dienen te worden. Houdt u er wel rekening mee dat bij een tussentijdse beëindiging van uw energiecontract(en) mogelijk boete en schade in rekening gebracht kan worden.
Uw IBAN-gegevens wijzigen?
Een administratieve wijziging, zoals het wijzigen van uw IBAN-gegevens, voert u eenvoudig zelf door via Mijn Vattenfall Zakelijk.
U kunt via Mijn Vattenfall Zakelijk zelf uw IBAN-wijzigingen doorvoeren. U gaat hiervoor, na te zijn ingelogd, naar het onderdeel Facturatie/ Factuurbundels. Hier kunt u per factuurbundel uw IBAN-gegevens wijzigen.
Heeft u nog geen Mijn Vattenfall Zakelijk account? Vraag dan vandaag nog een Mijn Vattenfall Zakelijk account aan.
Uw factuurbundels wijzigen?
Een administratieve wijziging, zoals het wijzigen van de naam van uw factuurbundels, voert u eenvoudig zelf door via Mijn Vattenfall Zakelijk.
U kunt via Mijn Vattenfall Zakelijk zelf wijzigingen op uw factuurbundels doorvoeren. U gaat hiervoor, na te zijn ingelogd, naar het onderdeel Facturatie/ Factuurbundels. Hier kunt u per factuurbundel onder andere de naamstelling en uw IBAN-gegevens wijzigen.
Heeft u nog geen Mijn Vattenfall Zakelijk account? Vraag dan vandaag nog een Mijn Vattenfall Zakelijk account aan.
We horen graag waar wij u mee kunnen helpen. Stel uw vraag via het formulier, dan zoeken we samen naar een passende oplossing.
Als zakelijke klant van Vattenfall bent u in goede handen
We regelen uw energiezaken en we zorgen ervoor dat u steeds meer zelf kunt doen. Gewoon via uw eigen Mijn Vattenfall Zakelijk account.