Een spoedaanvraag voor energie zonder waarborgsom
Als je (tijdelijk) je financiële zaken niet zelf regelt, dan werken we samen met je financieel hulpverlener.
Soms is een spoedaanvraag voor energie de enige oplossing. Als je geen energie meer hebt op je huidige woon of werkadres bijvoorbeeld, of als dit dreigt te gebeuren. We zorgen er dan voor dat je snel weer door kan. Heb je snel energie nodig op een nieuw adres, of zakelijk? Dan is een spoedaanvraag ook mogelijk.
Heb je opeens geen stroom en/of gas meer op je huidige adres? Dat is niet fijn. Wij regelen graag met spoed een aansluiting op energie voor je. Hierbij toetsen we eerst je betaalgedrag. Als dat positief is, verwerken we je aanvraag binnen 24 uur. Heb je nu nog energie, maar raak je de aansluiting binnen een paar dagen kwijt? Dan kan je ook een spoedaanvraag doen.
Blijkt dat je in het verleden moeite had met het betalen van je energierekening? Dan vragen we bij een spoedaansluiting een waarborgsom. Dit is een eenmalig bedrag dat je ons betaalt als verzekering. Zo hebben we als energieleverancier een reservepotje voor als er iets misgaat.
Als je (tijdelijk) je financiële zaken niet zelf regelt, dan werken we samen met je financieel hulpverlener.
Als je verhuist en nog geen stroom en gas hebt geregeld, krijg je een brief van je netbeheerder. Daarin staat dat je snel energie moet regelen. In die brief staat een uiterlijke aanmelddatum. Die is belangrijk voor je spoedaanvraag voor energie.
Neem contact op met onze klantenservice voor een spoedaanvraag:
Heb je meer dagen de tijd dan is je energie aanvragen zo geregeld en is een spoedaanvraag niet nodig.
Als je voor zakelijk gebruik een spoedaansluiting voor je energie nodig hebt, dan helpen wij je verder.
Heb je direct energie nodig? We doen er alles aan om een spoedaansluiting voor stroom en/of gas snel in orde te maken.